Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ! ΑΚΟΥΣΑ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!


Η έκχυση του Πνεύματος στις έσχατες ημέρες

ΚΑΙ ύστερα απ' αυτά θα εκχέω το πνεύμα μου επάνω σε κάθε σάρκα και θα προφητεύσουν οι γιοι σας, και οι θυγατέρες σας οι πρεσβύτεροί σας θα ονειρευτούν όνειρα, οι νέοι σας θα δουν οράσεις. Κι ακόμα, επάνω στους δούλους μου κι επάνω στις δούλες μου κατά τις ημέρες εκείνες θα εκχέω το πνεύμα μου. (Ιωήλ 2:28-29)


Πριν λίγες μέρες, στην αρχή του Ιουνίου 2020, είδα ένα όνειρο, πολύ δυνατό σαν να το ζούσα στην Πραγματικότητα, το οποίο έχει χαραχτεί βαθιά μέσα μου:

Ήμουν μέσα σε ένα ψηλό κτήριο με πολλά πατώματα. Άρχισα να καταλαβαίνω ότι έξω συμβαίνει κάτι πολύ κακό και καταστροφικό, χωρίς να δώ τι ήταν αυτό ακριβώς! Δεν μού δόθηκε να δω το καταστροφικό γεγονός, απλά σκεπτόμουν ότι μάλλον κάποιος σεισμός πρέπει να ήταν, γιατί είχα την αίσθηση ότι υπήρχαν στο κτήριο κάποιες ζημιές, όπως πεσμένοι σουβάδες, πολύ σκόνη, ακαταστασία γενικότερα. Ένοιωθα ότι ο κόσμος είναι σε πανικό – φόβο και μεγάλη ανησυχία! 
Δεν είδα άλλους ανθρώπους, όμως συνειδητοποιούσα ότι ήθελα να βγώ έξω από το κτήριο για να δω τι συμβαίνει. Με είχε καταλάβει η αγωνία για το τι θα έβλεπα έξω όταν θα έβγαινα από το κτήριο, και αν θα κατάφερνα να βγω υγιής και ασφαλής! 
Έτσι άρχισα αυτήν την προσπάθεια που ήταν έντονη κι επιτακτική! 
Όταν κατάφερα να κατέβω χαμηλά στο κτήριο, μάλλον στο ισόγειο με μια πολύ μεγάλη ανακούφιση διαπίστωσα ότι: Ήμουν τελείως υγιής, ασφαλής και με μεγάλη έκπληξή μου διαπίστωσα, κοιτάζοντας ακόμα και τα ρούχα μου ότι ήταν καθαρά και χωρίς σκόνη, χώματα ή όποια άλλη βρωμιά! 
Μάλιστα στη στιγμή που ξύπνησα από το όνειρο αισθανόμουν πολύ μεγάλο θαυμασμό και αναρωτιόμουν: 

«Πως είναι δυνατόν με όλο αυτό το κακό που συνέβη, εγώ να είμαι τόσο υγιής, ασφαλής και με απείραχτα και καθαρά ρούχα!»

Μερικές μέρες αργότερα, πάλι μέσα στον Ιούνιο 2020, ενώ βρισκόμουν σε κατάσταση ύπνου, μέσα στο πνεύμα μου – όπου αντιλαμβανόμουν πως ήταν σε εγρήγορση και πολύ ζωντανό - ακούω πολύ καθαρά μια ενδόμυχη Φωνή να μού λέει:

«Κτίζεις το σπίτι σου πάνω στο Βράχο.»  

Θυμάμαι ότι η Φωνή και ο Λόγος αυτός δεν ήταν μόνο μια φορά αλλά περισσότερες – τουλάχιστον δύο φορές ή και περισσότερες, χωρίς σαν είμαι βέβαιος πόσες. Και επίσης θυμάμαι σαν να έγινε μια παύση για μερική ώρα, που δεν ξέρω πόση ώρα ήταν αυτή η παύση, και μετά και πάλι άκουσα και πάλι πάρα πολύ καθαρά τη Φωνή να  λέει:

«Κτίζω το σπίτι μου επάνω στο Βράχο!»

Και πάλι άκουσα αυτόν το Λόγο περισσότερες από δύο φορές, ίσως τρείς και πιο πολλές συνεχόμενες. Όμως αυτή το φορά σαν να ήταν πιο βέβαιη και σίγουρη η Φωνή, γιατί μού έγινε φανερό κι αποκαλυπτικό ότι μιλούσε το πνεύμα μου μαζί με το Πνεύμα του Θεού – σαν μία Φωνή – που τώρα είχε πολύ μεγάλη σιγουριά και βεβαιότητα! Και όταν άκουσα τη Φωνή και μετά αφού ξύπνησα, ήμουν και είμαι απόλυτα βέβαιος ότι ήταν η Φωνή του Θεού

Πατέρα μέσω του Κυρίου και Σωτήρα μου ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ με το Άγιο Πνεύμα Του, για να με βεβαιώσει αυτό που συμβαίνει στη ζωή μου από το 1984 που ο Θεός με αναγέννησε με την υπακοή μου στο Ευαγγέλιο της Βασιλείας Του, κι άρχισα να Οικοδομώ τη ζωή μου πάνω στο «Τεθέν Θεμέλιο, τον Βράχο των Αιώνων Κύριο ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!»



Με πνεύμα προσευχής κι εκζήτησης του Κυρίου για μερικές μέρες, και ρωτώντας Τον, ο Θεός με βεβαίωσε ότι αυτό το Μήνυμα δεν είναι μόνο για μένα, αλλά και για κάθε πιστό παιδί Του, που είναι αναγεννημένος Χριστιανός, αλλά ΚΥΡΙΩΣ μάλλον για τον τυπικό λεγόμενο χριστιανό – που είναι δηλαδή μόνο στο όνομα «Χριστιανός» - που ΠΡΕΠΕΙ άμεσα να αναγεννηθεί, δηλαδή να ενωθεί με τον Θεό, μέσω της πίστης στο Λυτρωτικό έργο του Ιησού στο Σταυρό και να συνδεθεί μαζί Του με το Άγιο Πνεύμα Του!

Ο φρόνιμος Χριστιανός και ο άφρονας

Καθένας, λοιπόν, που ακούει τα λόγια μου αυτά, και τα πράττει, θα τον εξομοιώσω με έναν φρόνιμο άνθρωπο, που οικοδόμησε το σπίτι του επάνω στην πέτρα, και κατέβηκε η βροχή, και ήρθαν τα ποτάμια, και φύσηξαν οι άνεμοι, και χτύπησαν με ορμή επάνω στο σπίτι εκείνο, και δεν έπεσε επειδή, ήταν θεμελιωμένο επάνω στην πέτρα. 



Και καθένας που ακούει τα λόγια μου αυτά, και δεν τα πράττει, θα εξομοιωθεί με έναν άφρονα άνθρωπο, που οικοδόμησε το σπίτι του επάνω στην άμμο. και κατέβηκε η βροχή, και ήρθαν τα ποτάμια, και φύσηξαν οι άνεμοι, και χτύπησαν με ορμή επάνω στο σπίτι εκείνο, και έπεσε και η πτώση του ήταν μεγάλη. (Ματθαίος 7:24-27)



Καθώς είναι πιο σίγουρο και βέβαιο από ποτέ ότι βρισκόμαστε στις έσχατες των εσχάτων ημερών του αιώνα μας, και από μέρα σε μέρα περιμένουμε την Ανάστασή μας και την Αρπαγή μας από τον ΧΡΙΣΤΟ τον Νυμφίο μας μέσα στα σύννεφα και στην Δόξα Του, ΠΙΣΤΕΥΩ ακράδαντα ότι αυτό το Μήνυμα από τον Ουρανό, είναι ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΝΑΓΚΗ, Ζωής και Θανάτου, να το αποδεχτείς και να το πιστέψεις, γιατί από ώρα σε ώρα, από μέρα σε μέρα, από εποχή σε εποχή όλη η Ανθρωπότητα είμαστε μάρτυρες των γεγονότων των Προφητειών και των Ευαγγελίων της Βίβλου, κυρίως της Αποκάλυψης του Ιωάννη, ότι «Οι Ωδίνες της εγκαθίδρυσης της Βασιλείας του Θεού στη Γη όπως και στον Ουρανό όχι μόνο έχουν αρχίσει, αλλά ΕΝΤΕΙΝΟΝΤΑΙ και ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ!»


Σήμερα ο Κύριος των πάντων, ο Θεός της Δόξας, ο ΩΝ ο ΗΝ και ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ σε ΡΩΤΑΕΙ:

«ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΚΤΙΖΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ;;;;;;»

Ποια είναι η απάντησή σου σε ΑΥΤΟΝ;

Η απάντησή σου ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ το Παρόν της ζωής σου, αλλά και την Αιωνιότητά σου!!!!!!!

Σε ΠΑΡΑΚΑΛΩ με την Αγάπη, τη Χάρη Του και τη δική μας Συνεργασία ΧΤΙΣΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΣΟΥ ΠΆΝΩ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟ ΒΡΑΧΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!


Έλα μαζί μας να ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΟΥΜΕ … για όσο καιρό μας απομένει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου