Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020

ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ - ΛΟΓΙΑ ΘΕΟΥ & ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΝΙΚΗΣΕΙΣ!!!



«Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική Μου δίνω σε σας όχι  όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω Εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας  μήτε να δειλιάζει.» (Ιωάννης 14:27)

«αυτά τα μίλησα σε σας, ώστε, ενωμένοι μαζί Μου, να έχετε ειρήνη. Μέσα στον κόσμο θα έχετε θλίψη αλλά, να έχετε θάρρος Εγώ νίκησα τον κόσμο.»  (Ιωάννης 16:33)


«10 Τέλος, αδελφοί μου, ενδυναμώνεστε στον Κύριο, και στην κυριαρχική εξουσία τής δύναμής  Του                                                                     

11 ντυθείτε την πανοπλία τού Θεού, για να μπορέσετε να σταθείτε ενάντια στις μεθοδείες τού διαβόλου                                                                    

12 επειδή, η πάλη μας δεν είναι ενάντια σε αίμα και σάρκα, αλλά ενάντια στις αρχές, ενάντια στις εξουσίες, ενάντια στους κοσμοκράτορες του σκότους τούτου τού αιώνα, ενάντια στα πνεύματα της πονηρίας στα επουράνια.                                                           

13 Γι' αυτό, πάρτε στα χέρια σας την πανοπλία τού Θεού, για να μπορέσετε να αντισταθείτε κατά την πονηρή ημέρα, και αφού καταπολεμήσετε τα πάντα, να σταθείτε.  
                                                          
14 Σταθείτε, λοιπόν, περιζωσμένοι την οσφύ σας με αλήθεια, και ντυμένοι τον θώρακα της δικαιοσύνης,                                                                
15 και έχοντας φορεμένα τα υποδήματα στα πόδια με την ετοιμασία τού ευαγγελίου τής ειρήνης                                                                                  
16 πάνω δε απ' όλα, πάρτε στα χέρια σας την ασπίδα  τής πίστης, με την οποία θα μπορέσετε να σβήσετε όλα τα πυρωμένα  βέλη τού πονηρού                                                                             
17 και πάρτε τήν περικεφαλαία τής σωτηρίας, και τη μάχαιρα του Πνεύματος, που είναι ο λόγος τού Θεού                                                                   


18 προσευχόμενοι σε κάθε καιρό, με κάθε προσευχή και δέηση εν Πνεύματι, και αγρυπνώντας σ' αυτό τούτο με κάθε προσκαρτέρηση και δέηση για όλους τούς αγίους.» (Εφεσίους 6:10-18)

«Κι αυτοί τον νίκησαν με το αίμα τού Αρνίου, και με τον λόγο τής μαρτυρίας τους και δεν αγάπησαν την ψυχή τους μέχρι θανάτου.» (Αποκάλυψη 12:11)


«Μη φoβάσαι επειδή, Εγώ είμαι μαζί σoυ μη τρoμάζεις επειδή, Εγώ είμαι o Θεός σoυ σε ενίσχυσα μάλιστα, σε βoήθησα μάλιστα, σε υπερασπίστηκα με τo δεξί χέρι τής δικαιoσύνης Μoυ. (Ησαΐας 41:10)

ΠΡΟΣΕΥΧΗ


Κύριε Θεέ, έρχομαι σε Σένα και Σε ευχαριστώ που πλησιάζεις κοντά μου όταν πλησιάζω σε Σένα. 

Η σκέψη ότι με αγαπάς, ότι με προσέχεις και ενδιαφέρεσαι για μένα - κατακλύζει την ψυχή μου. 

Αλλά Κύριε, σήμερα το πνεύμα μου είναι βαρύ και το σώμα μου είναι αδύναμο. Δεν αντέχω πλέον το βάρος αυτού του άγχους και πανικού. 

Αναγνωρίζω ότι δεν μπορώ να το ξεπεράσω μόνος μου και προσεύχομαι εναντίον του εχθρού που προσπαθεί να ταρακουνήσει την πίστη μου και να με διαλύσει. Βοήθησέ με να σταθώ δυνατός (-ή) μαζί Σου. Ενδυνάμωσε το κουρασμένο σώμα μου και θύμιζέ μου την αλήθεια ότι αυτός ο πόνος και ο πανικός δεν θα διαρκέσουν για πάντα. Θα περάσει.

Γεμιζέ με, με τη χαρά, την ειρήνη και την υπομονή Σου Πατέρα Ουράνιε. Αποκατάστησε την ψυχή μου και σπάσε τις αλυσίδες άγχους και πανικού που με αιχμαλωτίζουν. Σε εμπιστεύομαι με τον πανικό μου και ξέρω ότι έχεις τη δύναμη να τα διώξεις όλα μακριά. Αλλά ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνω, ξέρω ότι δεν χρειάζεται να είμαι σκλάβος του φόβου μου. Μπορώ να ξεκουραστώ στη σκιά των φτερών Σου και θα σηκωθώ και θα το ξεπεράσω με την ακλόνητη δύναμη Σου. Στο όνομα του Κυρίου και Σωτήρα μου Ιησού Χριστού, Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου