Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

«Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΜΟΥ» (Ψαλμός 23)



Φωτογραφία του χρήστη Εκκλησια ΤΟΥ ΘΕΟΥ - Church of GOD.

«1 Ο Κύριος είναι ο Ποιμένας μου΄ τίποτα δεν θα στερηθώ. 2 Σε βοσκές χλοερές με ανέπαυσε΄ σε νερά ανάπαυσης με οδήγησε. 3 Ανόρθωσε την ψυχή μου΄ Με οδήγησε μέσα από μονοπάτια δικαιοσύνης, χάρη του ονόματός Του. 4 Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω δεν θα φοβηθώ κακό΄ επειδή Εσύ είσαι μαζί μου΄ η ράβδος Σου και η βακτηρία Σου, αυτές με παρηγορούν. 5 Ετοίμασες μπροστά μου Τραπέζι απέναντι από τους εχθρούς μου΄ άλοιψες με λάδι το κεφάλι μου΄ το ποτήρι μου ξεχειλίζει. 6 Σίγουρα χάρη και έλεος θα με ακολουθούν όλες τις μέρες της ζωής μου΄ και θα κατοικώ στον Οίκο του Κυρίου σε μακρότητα ημερών.» 

11 «Εγώ είμαι ο ποιμένας ο καλός. Ο ποιμένας ο καλός τη ζωή του θυσιάζει για χάρη των προβάτων. 12 Ο μισθωτός και που δεν είναι ποιμένας, του οποίου τα πρόβατα δεν είναι δικά του, βλέπει το λύκο να έρχεται και αφήνει τα πρόβατα και φεύγει - και ο λύκος τα αρπάζει και τα σκορπίζει - 13 γιατί είναι μισθωτός και δεν τον μέλει για τα πρόβατα. 14 Εγώ είμαι ο ποιμένας ο καλός, και γνωρίζω τα δικά μου και με γνωρίζουν τα δικά μου, 15 καθώς με γνωρίζει ο Πατέρας κι εγώ γνωρίζω τον Πατέρα. Και τη ζωή μου θυσιάζω για χάρη των προβάτων……27 Τα πρόβατα τα δικά μου ακούνε τη φωνή μου, κι εγώ τα γνωρίζω και με ακολουθούν. 28 Κι εγώ τους δίνω ζωή αιώνια και δε θα χαθούν στον αιώνα και δε θα τα αρπάξει κανείς από το χέρι μου. 29 Ο Πατέρας μου, που μου τα έχει δώσει, είναι μεγαλύτερος από όλους, και κανείς δε δύναται να τα αρπάζει από το χέρι του Πατέρα. 30 Εγώ και ο Πατέρας είμαστε ένα». (Ιωάννης 10:11-15, 27-29)

-1- Ο ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΜΟΥ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΣΤΕΡΕΙΣΑΙ;
Όλα όσα χρειάζεσαι, όλα όσα έχεις ανάγκη και ψάχνεις να βρεις και να αποκτήσεις στη ζωή σου, υγεία, δύναμη, πλήρη ζωή με αγάπη – χαρά – ειρήνη – δημιουργικότητα και επιτυχία, μπορεί και θέλει να στα χαρίσει ο Καλός Ποιμένας, ο Δημιουργός σου και Υιός του ζωντανού Θεού ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, με την μοναδική προϋπόθεση ΕΣΥ να τον δεχτείς ως Ποιμένα της ζωής σου! Δέξου Τον σήμερα και κάνε Τον Ποιμένα της ζωής σου! 

-2- Ο ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΜΟΥ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ ΣΕ ΧΛΟΕΡΕΣ ΒΟΣΚΕΣ – ΜΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΝΕΡΑ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ! ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΣ;
Υπήρξα από του πιο κουρασμένους, απελπισμένους και απογοητευμένους, αλλά δεν σταμάτησα να αναζητώ την ΖΩΗ! Ο Καλός Ποιμένας Ιησούς Χριστός που με βρήκε και με προσκάλεσε, έχει και δίνει δωρεά το Νερό της Ζωής που ξεδιψάει, που ξεκουράζει και ζωοποιεί τον κάθε διψασμένο που έρχεται σε Αυτόν και πίνει! (Ιωάννης 7:37-39) Το έκανε σε μένα και σε μυριάδες ανθρώπους! Έλα σε Αυτόν και πιες από το δροσερό και καθάριο Νερό Του και ζήσε την Αληθινή Ζωή! 

-3- Ο ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΜΟΥ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΟΡΘΩΝΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ!
Ήμουν τόσο πεσμένος, τόσο λιωμένος από τα βάρη της ζωής μου, που κανείς και τίποτα δεν μπορούσε πια να με σηκώσει! Ο ΧΡΙΣΤΟΣ όταν Τον δοκίμασα, με σήκωσε! Με ανόρθωσε, στα πόδια μου και ακόμα ψηλότερα! Ο Λόγος Του γράφει ότι μας ανορθώνει πνευματικά μέχρι τα επουράνια και μέχρι τον Θρόνο Του!!! (Εφεσίους 2:1-6 & Αποκάλυψη 3:21) Σκέψου ποιος άλλος θεός ή άνθρωπος το κάνει αυτό; 

-4- ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΠΟΙΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ - ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΗΘΩ ΚΑΚΟ ΓΙΑΤΙ Η ΡΑΒΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΒΑΚΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΠΑΡΗΓΟΡΟΥΝ!
Όπως ο καλός βοσκός απλώνει τη βακτηρία του και πιάνει το προβατάκι του που έχει παγιδευτεί σε ένα κακό μέρος και κινδυνεύει να το φάει κάποιο άγριο θηρίο ή να πέσει στον γκρεμό, έτσι και ο Καλός Ποιμένας ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ κάθε φορά που ξέφυγα από την ασφαλή Του παρουσία και από την συντροφιά με τα άλλα πρόβατά Του, ήρθε και με την Αγάπη της ράβδου και της βακτηρίας Του με έπιασε και με έφερε πάλι κοντά Του, στην Αγκαλιά Του! Πόσο Τον ευχαριστώ και αγαπώ! Σήμερα, εσύ που κινδυνεύεις στον γκρεμό της ζωής σου, σε παρακαλώ, άφησε Τον να σε τραβήξει και φέρει κοντά Του! Είναι ο Μόνος που σε Αγαπάει αληθινά, που νοιάζεται για σένα όσο κανείς, και μπορεί να θεραπεύσει τις πληγές σου, ξέρει να επουλώσει τα ψυχικά σου τραύματα, γιατί Αυτός τραυματίστηκε για τις παραβάσεις σου (Ησαΐας 53:5) και να σου δώσει την Ουράνια πλήρη Θεραπεία Του, διαμέσου των πληγών Του!

-5- Ο ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΜΟΥ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ!
Ο Καλός Ποιμένας ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, είναι και ο Βασιλιάς των βασιλιάδων και ο Κύριος κυρίων, είναι ο Άρχοντας Σαβαώθ – ο Κύριος των Δυνάμεων – στον Οποίον έχει δοθεί Κάθε εξουσία στον Ουρανό και στη γη (Ματθαίος 28:18), και στον Οποίον ο Θεός Πατέρας έχει υποσχεθεί: «ΚΑΘΙΣΕ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΟΥ ΥΠΟΠΟΔΙΟ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΣΟΥ!» (Πράξεις 2:34) Όπως ακριβώς έκανε στον Δαβίδ, αλλά και σε κάθε άνθρωπο δικό Του, είτε Προφήτη, είτε βασιλιά, είτε στο λαό Του Ισραήλ, μετά τις νίκες που τους έδινε ενάντια στους εχθρούς τους, έτσι ακριβώς κάνει και σε μένα και σε σένα: Ετοιμάζει τραπέζι μπροστά στους εχθρούς μας! Υπάρχει μεγαλύτερη Νίκη – Ευλογία – Τιμή και Δόξα από αυτή;

-6- Ο ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΜΟΥ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ!
Από τη στιγμή που κάνεις τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ έμπρακτα στην καθημερινή σου ζωή Ποιμένα σου, το Χρίσμα Του – η Παρουσία Του με το Άγιο Πνεύμα Του - είναι Υπόσχεσή Του θα ρέει άφθονο σε σένα και θα σε υπερχειλίζει με θαυμαστό τρόπο, για να κάνεις κι εσύ μαζί με το υπόλοιπο Σώμα του (την Εκκλησία Του) τα δικά Του έργα! (Ιωάννης 14:12) Πιστεύω ότι είσαι αρκετά έξυπνος (-η) πνευματικά να πεις: «ΝΑΙ, ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΠΟΙΜΕΝΑ! Λέω ΟΧΙ σε κάθε Κακό Ποιμένα, που με έβλαψε, και με έκανε να υποφέρω άσκοπα, τόσο πολύ στη ζωή μου!» 

-7- Η ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΟΙΜΕΝΑ ΜΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ! ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΩ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ: ΣΤΟΝ ΟΙΚΟ ΤΟΥ!
Η ιστορία της ανθρωπότητας, η προσωπική μου ιστορία, η ιστορία της ζωής όλων των ανθρώπων που γνωρίζω, και η ζωή των ανθρώπων της Αγίας Γραφής διδάσκουν και φανερώνουν ότι: Κανείς άνθρωπος, καμία οικογένεια, κανένα κράτος ή έθνος ή λαός δεν έζησε – ούτε μπορεί να ζήσει με ειρήνη, αρμονία, αλληλεγγύη και πρόοδο χωρίς τη Χάρη του Δημιουργού Θεού και το έλεός Του! Όταν αυτά δεν υπήρξαν και όπου δεν υπάρχουν, η πραγματικότητα είναι: Μίσος – σκοτάδι – φόβος - βία – πόλεμος – ψέμα – αδικία – ανομία – λύπη - θάνατος – δυστυχία – αρρώστια και πόνος - δάκρυ – κόλαση! Αντίθετα, όπου ο Καλός Ποιμένας χαρίζει Χάρη και Έλεος υπήρξε και υπάρχει: Αγάπη – Φως – Ειρήνη – Αλήθεια – Δικαιοσύνη – Νομιμότητα – Χαρά – Ζωή – Ευτυχία – Θεραπεία – Παράδεισος!

Εσύ σήμερα τι θέλεις στη ζωή σου από όλα τα παραπάνω; Είσαι ελεύθερος (-η) να διαλέξεις! Πρόσεξε όμως να καταλάβεις ότι ΕΣΥ έχει αποκλειστικά την ευθύνη της επιλογής σου, και κανείς άλλος! Ο Θεός να σε φωτίσει και να σε ευλογήσει να Τον διαλέξεις για τον Καλό σου Ποιμένα! Σε διαβεβαιώνω ότι θα κάνεις την πιο Σοφή και Τέλεια Απόφαση που πήρες ποτέ , για να χαίρεσαι σε αυτήν τη ζωή και στην αιωνιότητα, εσύ, το Βασίλειο των Ουρανών, αλλά και πολλοί ακόμα μαζί!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου