Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Η Aνάσταση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού μας δίνει ελπίδα! Πως θα γίνει η δική μας Ανάσταση και η αρπαγή μας στην Δόξα Του!




Η ανάσταση του ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ μας δίνει την ελπίδα ότι θα αναστηθούμε και εμείς.

Ο απόστολος Παύλος μας λέει ότι: «όπως φορέσαμε το χωμάτινο σώμα, έτσι θα φορέσουμε και το επουράνιο σώμα» (1 Κορινθίους 15:49). 

Αυτό μας δίνει ελπίδα ότι με τον φυσικό θάνατο δεν θα χαθούμε, αλλά θα αναστηθούμε στην αιώνια ζωή!

Μη θαυμάζετε γι' αυτό επειδή, έρχεται ώρα, κατά την οποία, όλοι εκείνοι  που είναι μέσα στα μνήματα, θα ακούσουν τη φωνή του και θα βγουν έξω εκείνοι που έπραξαν τα αγαθά, σε ανάσταση ζωής εκείνοι δε που έπραξαν τα φαύλα, σε ανάσταση κρίσης. (Ιωάννη 5:29)

Και θα αποχωρήσουν, αυτοί μεν σε αιώνια κόλαση ενώ οι δίκαιοι σε αιώνια ζωή. (Ματ 25:46)

1) Η ανάσταση του Ιησού Χριστού μας δίνει ζωντανή ελπίδα! Αξιος ευλογίας είναι ο Θεός και Πατέρας τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, ο οποίος, σύμφωνα με το πολύ του έλεος μας αναγέννησε σε μια ζωντανή ελπίδα, διαμέσου τής ανάστασης του Ιησού Χριστού από τους νεκρούς, σε μια κληρονομία άφθαρτη και αμόλυντη και αμάραντη, που είναι φυλαγμένη για μας στους ουρανούς οι οποίοι φρουρούμαστε με τη δύναμη του Θεού διαμέσου τής πίστης, σε σωτηρία έτοιμη να αποκαλυφθεί κατά τον έσχατο καιρό. (1 Πέτρ 1:3)

2) Την Ημερομηνία της δικής μας ανάστασης δεν γνωρίζει κανένας. οι οποίοι αποπλανήθηκαν από την αλήθεια, λέγοντας ότι η ανάσταση έχει ήδη γίνει και ανατρέπουν την πίστη μερικών.  (2 Τιμοθέου 2:18) 

3) Η δύναμη της ανάστασης είναι θαυμαστή! 
για να γνωρίσω Αυτόν, και τη δύναμη της ανάστασής Του, και την κοινωνία των παθημάτων Του, συμμορφούμενος με τον θάνατό Του (Φιλιππησίους 3:10)

4) Η ανάσταση σημαίνει αφθαρσία.                                         
'Ετσι και η ανάσταση των νεκρών σπέρνεται με φθορά, ανασταίνεται με αφθαρσία, σπέρνεται χωρίς τιμή, ανασταίνεται με δόξα σπέρνεται με ασθένεια, ανασταίνεται με δύναμη,  σπέρνεται ως σώμα ζωικό, ανασταίνεται ως σώμα πνευματικό. Υπάρχει σώμα ζωικό, υπάρχει και σώμα πνευματικό. (1 Κορ. 15:42-44)

5) Όπως μπήκε ο θάνατος στη ζωή μας, έτσι θα μπει και η ανάσταση.
21 Επειδή, βέβαια, διαμέσου ανθρώπου ήρθε ο θάνατος, έτσι και διαμέσου ανθρώπου η ανάσταση των νεκρών. (1 Κορινθίους 15:21)

6) Η δική μας ανάσταση συνδέεται άμεσα με την ανάσταση του Ιησού

Και αν δεν υπάρχει ανάσταση νεκρών, ούτε και ο Χριστός αναστήθηκε (Α΄ Κορ 15:13)                              

7) Όποιος λέει ότι δεν υπάρχει ανάσταση πλανάται.                                                      
Αν, όμως, κηρύττεται ότι ο Χριστός αναστήθηκε από τους νεκρούς, πώς μερικοί ανάμεσά σας λένε, ότι δεν υπάρχει ανάσταση νεκρών; (1 Κορινθίους 15:12) 

8) Τους αναστημένους κατά το πρότυπο του Ιησού, δεν τους κυριεύει πλέον ο θάνατος!
γνωρίζοντας ότι ο Χριστός, καθώς αναστήθηκε από τους νεκρούς, δεν πεθαίνει πλέον θάνατος δεν τον κυριεύει πλέον. (Ρωμαίους 6:9) 

9) Μοιάσαμε στο θάνατο Τον Ιησού, θα Του μοιάσουμε και στην ανάσταση. 
Επειδή, αν έχουμε γίνει σύμφυτοι μαζί του ως προς την ομοιότητα του θανάτου  του, κατά συνέπεια θα είμαστε και ως προς την ομοιότητα της ανάστασης (Ρωμαίους 6:5) 


10) Η ανάσταση απέδειξε ότι ο Ιησούς είναι ο Υιός του Θεού! 
και αποδείχθηκε Υιός τού Θεού με δύναμη, σύμφωνα με το πνεύμα τής αγιοσύνης, με την ανάσταση από τους νεκρούς, του Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας, (Ρωμαίους 1:4) 


11) Ο Ιησούς είναι ο πρώτος που αναστήθηκε και δεν θα πεθάνει ποτέ! 
ότι ο Χριστός επρόκειτο να πάθει, ότι, αφού αναστήθηκε πρώτος από τους νεκρούς, πρόκειται να κηρύξει φως στον λαό και στα έθνη. (Πράξεις 26:23) 


12) Ελπίδα μας είναι ότι θα γίνει ανάσταση δικαίων και αδίκων. 
έχοντας ελπίδα στον Θεό, την οποία κι αυτοί οι ίδιοι προσμένουν, ότι πρόκειται να γίνει ανάσταση των νεκρών, και δικαίων και αδίκων. (Πράξεις 24:15)


13) Μη χλευάζεις όταν ακούς για ανάσταση νεκρών.  
Μόλις, όμως, άκουσαν για ανάσταση νεκρών, άλλοι μεν χλεύαζαν, άλλοι δε είπαν: Για το θέμα αυτό, θα σε ακούσουμε ξανά. (Πράξεις 17:32) 


14) Ο απόστολος Παύλος κήρυττε την ανάσταση του Ιησού.
Μερικοί δε από τους Επικούρειους και τους Στωικούς φιλοσόφους λογομαχούσαν μαζί του και οι μεν έλεγαν: Τι θέλει τάχα να πει αυτός ο σπερμολόγος; Οι δε άλλοι : Φαίνεται ότι είναι κήρυκας ξένων θεών επειδή, τους κήρυττε τον Ιησού και την ανάσταση. (Πράξ 17:18)


15) Όλοι οι απόστολοι κήρυτταν την ανάσταση του Ιησού.                              
Και οι απόστολοι απέδιδαν με μεγάλη δύναμη τη μαρτυρία τής ανάστασης του Κυρίου Ιησού και μεγάλη χάρη ήταν επάνω σε όλους αυτούς. (Πράξεις 4:33)

16) Πως θα γίνει η Ανάστασή μας και η Αρπαγή μας στην Δόξα Του.
ΔΕΝ θέλω, μάλιστα, να αγνοείτε, αδελφοί, για όσους έχουν κοιμηθεί, για να μη λυπάστε, όπως και οι υπόλοιποι, που δεν έχουν ελπίδα. Επειδή, αν πιστεύουμε ότι ο Ιησούς πέθανε και αναστήθηκε, έτσι και ο Θεός, αυτούς που κοιμήθηκαν με πίστη στον Ιησού, θα τους φέρει μαζί του. Επειδή, σας λέμε τούτο διαμέσου του λόγου τού Κυρίου, ότι εμείς που ζούμε, όσοι απομένουμε στην παρουσία τού Κυρίου, δεν θα προλάβουμε αυτούς που κοιμήθηκαν δεδομένου ότι, ο ίδιος ο Κύριος θα κατέβει από τον ουρανό με πρόσταγμα, με φωνή αρχαγγέλου, και με σάλπιγγα Θεού, κι αυτοί που πέθαναν εν Χριστώ θα αναστηθούν πρώτα έπειτα, εμείς που ζούμε, όσοι απομένουμε, θα αρπαχτούμε μαζί τους, ταυτόχρονα, με σύννεφα σε συνάντηση του Κυρίου στον αέρα και έτσι, θα είμαστε πάντοτε μαζί με τον Κύριο. Λοιπόν, παρηγορείτε ο ένας τον άλλον μ' αυτά τα λόγια. (Α΄ Θεσσαλονικείς 4:13-18)



Επειδή, το πολίτευμά μας είναι στους ουρανούς, απ' όπου και προσμένουμε Σωτήρα, τον Κύριο Ιησού Χριστό ο οποίος θα μετασχηματίσει το σώμα τής ταπείνωσής μας, ώστε να γίνει σύμμορφο με το σώμα τής δόξας του, σύμφωνα με την ενέργεια με την οποία μπορεί και να υποτάξει τα πάντα στον εαυτό του. (Φιλιπ. 3:20-21)

Και λέω τούτο, αδελφοί, ότι σάρκα και αίμα δεν μπορούν να κληρονομήσουν τη βασιλεία τού Θεού ούτε η φθορά κληρονομεί την αφθαρσία. Δέστε, ένα μυστήριο λέω προς εσάς όλοι μεν δεν θα κοιμηθούμε, όλοι όμως θα μεταμορφωθούμε, σε μια στιγμή, σε χρόνο ανοιγοκλεισίματος του ματιού, στην έσχατη σάλπιγγα επειδή, θα σαλπίσει, και οι νεκροί θα αναστηθούν άφθαρτοι, κι εμείς θα μεταμορφωθούμε. Επειδή, πρέπει τούτο το φθαρτό να ντυθεί αφθαρσία, και τούτο το θνητό να ντυθεί αθανασία. 'Οταν τούτο το φθαρτό ντυθεί αφθαρσία, και τούτο το θνητό ντυθεί αθανασία, τότε θα πραγματοποιηθεί ο λόγος, που είναι γραμμένος: <<Καταβροχθίστηκε ο θάνατος με νίκη>>. <<Θάνατε, πού είναι το κεντρί σου; 'Αδη, πού είναι η νίκη σου;>>. Το δε κεντρί τού θανάτου είναι η αμαρτία και η δύναμη της αμαρτίας ο νόμος. Αλλά, χάρη στον Θεό, ο οποίος μάς δίνει τη νίκη διαμέσου τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού. 'Ωστε, αγαπητοί μου αδελφοί, γίνεστε στερεοί, αμετακίνητοι, περισσεύοντας πάντοτε στο έργο τού Κυρίου, γνωρίζοντας ότι ο κόπος σας δεν είναι μάταιος εν Κυρίω. (Α΄ Κορινθίους 15:50-58)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου