Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

2021 ΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΛΕΕΙ ΣΕ ΜΑΣ – ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ!

 

(1)    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΝΥΦΗ, ΓΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΓΙΝΕ ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

«Επειδή, <<καθένας που θα επικαλεστεί το όνομα  του Κυρίου, θα σωθεί>>.» (Ρωμαίους 10:13)

(2)    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΝΥΦΗ, ΓΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΜΟΥ, ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΕΙΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΖΕΙΣ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ!

«Από τότε ο Ιησούς άρχισε να κηρύττει και να λέει: Μετανοείτε επειδή, πλησίασε η βασιλεία των ουρανών.» (Ματθαίος 4:17)

«ΣΑΣ παρακαλώ, λοιπόν, αδελφοί, χάρη των οικτιρμών τού Θεού, να παραστήσετε τα σώματά σας ως θυσία ζωντανή, άγια, ευάρεστη στον Θεό, η οποία είναι η λογική σας λατρεία. Και μη συμμορφώνεστε με τούτο τον αιώνα, αλλά μεταμορφώνεστε διαμέσου τής ανακαίνισης του νου σας, ώστε να δοκιμάζετε τι είναι το θέλημα του Θεού, το αγαθό και ευάρεστο και τέλειο.» (Ρωμαίους 12:1-2)

(3)    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΝΥΦΗ, ΓΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΜΟΥ, ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΜΕ!

«Και τους λέει: ‘Ελάτε πίσω μου, και θα σας κάνω ψαράδες ανθρώπων’.» (Ματθαίος 4:29)

«Και τούτο το είπε, δείχνοντας με ποιον θάνατο πρόκειται να δοξάσει τον Θεό. Και αφού το είπε αυτό, του λέει: Ακολούθα με.» (Ιωάννης 21:9)

(4)    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΝΥΦΗ, ΓΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΜΟΥ, ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΟΥ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΜΟΥ, ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ!

«ΣHKΩ, φωτίζου επειδή, τo φως σoυ ήρθε, και η δόξα τoύ Kυρίoυ ανέτειλε επάνω σoυ. Eπειδή, δες, σκoτάδι θα σκεπάσει τη γη, και παχύ σκoτάδι τα έθνη επάνω, όμως, σε σένα θα ανατείλει o Kύριoς, και η δόξα τoυ θα φανερωθεί επάνω σoυ. Kαι τα έθνη θάρθoυν στo φως σoυ, και oι βασιλιάδες στη λάμψη τής ανατoλής σoυ. 'Υψωσε τα μάτια σoυ oλόγυρα, και δες όλoι αυτoί συγκεντρώνoνται, έρχoνται σε σένα oι γιoι σoυ θάρθoυν από μακριά, και oι θυγατέρες σoυ θα τραφoύν στα πλευρά σoυ. Tότε, θα δεις, και θα χαρείς, και η καρδιά σoυ θα εκπλαγεί και θα πλατυνθεί επειδή, η αφθoνία τής θάλασσας θα στραφεί σε  σένα oι δυνάμεις των εθνών θάρθoυν σε σένα.» (Ησαΐας 60:1-7)

«Και καθώς ο Ιησούς τους πλησίασε, τους μίλησε, λέγοντας: Δόθηκε σε Μένα κάθε εξουσία στον ουρανό και επάνω στη γη. Αφού, λοιπόν, πορευτείτε, κάντε μαθητές όλα τα έθνη, βαπτίζοντάς τους στο όνομα του Πατέρα και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, διδάσκοντάς τους να τηρούν όλα όσα παρήγγειλα σε σας και δέστε, Εγώ είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, μέχρι τη συντέλεια του αιώνα. Αμήν» (Ματθαίος 28:18-20)

(5)    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΝΥΦΗ, ΓΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΩ ΧΑΛΚΙΝΕΣ ΠΥΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΗ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΣΕ ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΜΕΡΗ!

«Eγώ θα πάω μπρoστά σoυ, και θα εξoμαλύνω τoύς στρεβλoύς δρόμoυς θα συντρίψω τις χάλκινες θύρες, και θα κόψω τoύς σιδερένιoυς μoχλoύς. Kαι θα σoυ δώσω θησαυρoύς πoυ φυλάσσoνται σε σκoτάδι και πλoύτη, πoυ είναι κρυμμένα σε απόκρυφα μέρη για να γνωρίσεις ότι εγώ είμαι o Kύριoς, πoυ σε καλώ κατ' όνoμα, o Θεός τoύ Iσραήλ.» (Ησαΐας 45:2-3)

(6)    ΕΚΚΛΗΣΙ Α ΜΟΥ, ΑΓΑΠΗΜΝΗ ΜΟΥ ΝΥΦΗ, ΓΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ!

«Aφότoυ στάθηκες πoλύτιμoς στα μάτια Μoυ, δoξάστηκες, και Εγώ σε αγάπησα και θα δώσω πoλλoύς ανθρώπoυς αντί για σένα, και λαoύς αντί για τo κεφάλι σoυ.» (Ησαΐας 43:4)

(7)    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΝΥΦΗ, ΓΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΜΟΥ, ΑΝ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΝΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΕΝΤΟΛΗ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ‘ΝΑΙ’ ΚΑΙ ‘ΑΜΗΝ’.»

«Πιστεύετε σε Μένα ότι Εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα, και ο Πατέρας είναι σε ενότητα με Μένα ειδάλλως, εξαιτίας αυτών των έργων πιστεύετε σε Μένα. Σας διαβεβαιώνω απόλυτα, όποιος πιστεύει σε Μένα, τα έργα που Εγώ κάνω, θα κάνει κι εκείνος, και μεγαλύτερα απ' αυτά θα κάνει επειδή, Εγώ πηγαίνω προς τον Πατέρα μου. Και ό,τι αν ζητήσετε στο όνομά Μου, θα το κάνω, για να δοξαστεί ο Πατέρας στον Υιό. Αν ζητήσετε κάτι στο όνομά Μου, Εγώ θα το κάνω. Αν με αγαπάτε, φυλάξτε τις εντολές Μου…. 21 Εκείνος που έχει τις εντολές Μου και τις τηρεί, εκείνος είναι που Με αγαπάει και εκείνος που Με αγαπάει, θα αγαπηθεί από τον Πατέρα Μου και Εγώ θα τον αγαπήσω, και σ' αυτόν  θα φανερώσω τον εαυτό Μου.» (Ιωάννης 14:11-15, 21)

«Επειδή, όλες οι υποσχέσεις τού Θε­ού είναι σ’ Αυτόν το Ναι, και σ’ Αυτόν το Αμήν, προς δόξαν τού Θεού μέσα από μας. Αυτός δε που μας βεβαιώνει μαζί σας στον Χριστό, κι αυτός ο οποίος μας έχρισε, είναι ο Θεός, οποίος και μας σφράγισε, και μας έδωσε τον αρραβώνα τού Πνεύματος μέσα στις καρδιές μας.» (Β΄ Κορινθίους 1:20-22)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου