Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙ!

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙ, ΑΝ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΟΠΩΣ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΥΝΑΙΚΑ!


Ο Ιησούς συγχωρεί μια αμαρτωλή γυναίκα! (Λουκάς 7: 36-50)
"36 Τον παρακαλούσε τότε κάποιος από τους Φαρισαίους να φάει μαζί του. Και αφού εισήλθε στον οίκο του Φαρισαίου, κάθισε, για να φάει. 37 Και ιδού μια γυναίκα που ήταν αμαρτωλή μέσα στην πόλη, και που έμαθε ότι γευματίζει στην οικία του Φαρισαίου, αφού έφερε αλαβάστρινο δοχείο με μύρο 38 και στάθηκε πίσω, κλαίγοντας κοντά στα πόδια του, με τα δάκρυά της άρχισε να βρέχει τα πόδια του και με τις τρίχες της κεφαλής της τα σκούπιζε, και καταφιλούσε τα πόδια του και τα άλειφε με το μύρο. 39 Όταν είδε τότε αυτά ο Φαρισαίος που τον κάλεσε, είπε μέσα του: «Αυτός, αν ήταν προφήτης, θα γνώριζε ποια και τι είδους είναι η γυναίκα που τον αγγίζει, γιατί είναι αμαρτωλή». 40 Και αποκρίθηκε ο Ιησούς και είπε προς αυτόν: «Σίμωνα, έχω κάτι να σου πω». Εκείνος του λέει: «Δάσκαλε, πες το». 41 «Κάποιος δανειστής είχε δύο χρεοφειλέτες: ο ένας όφειλε πεντακόσια δηνάρια, και ο άλλος πενήντα. 42 Επειδή δεν είχαν να αποδώσουν το χρέος, το χάρισε και στους δύο. Ποιος λοιπόν από αυτούς θα τον αγαπήσει περισσότερο;» 43 Αποκρίθηκε ο Σίμωνας και είπε: «Υποθέτω, αυτός στον οποίο χάρισε τα περισσότερα». Εκείνος είπε σ’ αυτόν: «Ορθά έκρινες». 44 Και αφού στράφηκε προς τη γυναίκα, είπε στο Σίμωνα: «Βλέπεις αυτήν τη γυναίκα; Εισήλθα στην οικία σου, νερό δε μου έδωσες για τα πόδια. Αυτή, όμως, με τα δάκρυά της μου έβρεξε τα πόδια και με τα μαλλιά της τα σκούπισε. 45 Φίλημα δε μου έδωσες. Αυτή, όμως, από τη στιγμή που εισήλθα δε σταμάτησε να μου καταφιλά τα πόδια. 46 Με λάδι το κεφάλι μου δεν το άλειψες. Αυτή, όμως, με μύρο άλειψε τα πόδια μου. 47 Γι’ αυτό, σου λέω, έχουν αφεθεί οι αμαρτίες της οι πολλές, και αυτό φαίνεται από το ότι με αγάπησε πολύ· σ’ όποιον όμως λίγο αφήνεται, λίγο αγαπά». 48 Είπε τότε σ’ αυτήν: «Σου έχουν αφεθεί οι αμαρτίες». 49 Και εκείνοι που κάθονταν μαζί του για να φάνε άρχισαν να λένε μεταξύ τους: «Ποιος είναι αυτός που αφήνει και αμαρτίες;» 50 Είπε τότε προς τη γυναίκα: «Η πίστη σου σε έχει σώσει· πήγαινε με ειρήνη»."
"Μεταγλώττιση της Καινής Διαθήκης" 
Σπύρου Κίμ. Καραλή", Γ' έκδοση.

(1) Μην γίνεσαι σαν αυτόν τον Φαρισαίο, ο οποίος με βάση τη νοοτροπία του, την θεολογία του και τον χαρακτήρα του, (α) δεν γνώρισε, δεν κατάλαβε ότι ο Κύριος ΙΗΣΟΥΣ ήταν Προφήτης ή αν μέσα του κάτι ήξερε Τον απέρριψε τον ΙΗΣΟΥ ως Προφήτη! και (β) Είπε μέσα του ότι δεν ήξερε ο ΙΗΣΟΥΣ ποιά είναι αυτή τη γυναίκα! Γιατί ο Κύριος και Προφήτης ήταν και ήξερε πάρα πολύ καλά ποιά ήταν αυτή η γυναίκα, ως παντογνώστης Θεός και Δημιουργός κάθε ανθρώπου!
(2) Πολλές φορές συμβαίνει οι άνθρωποι σαν τον Φαρισαίο Σίμωνα, με ανάλογο Φαρισαϊκό - θρησκευτικό πνεύμα - να απορρίπτουν ή να μην αναγνωρίζουν τον κάθε γιό και κόρη του Θεού, που είναι Χρισμένος (-η) και απεσταλμένος (-η) από τον Κύριο! Αν είσαι ένας από αυτούς, μήν τα παρατάς! Συνέχισε, όπως ο Κύριός μας, αντλώντας Δύναμη, από τον Πατέρα και τον Λόγο Του! Συγχώρησε όλους όσους σε αμφισβήτησαν, σε κορόιδεψαν, είπαν ψέμματα για σένα! Να χαίρεσαι γιατί σε περιμένει πολύς μισθός στον Ουρανό από τον Θεό και Βασιλιά μας! (Ματθαίος 5:11-12) Κι ετοιμάσου για να σού εμπιστευτεί ο Κύριος μεγαλύτερα και περισσότερα στο έργο της διακονίας της Βασιλείας Του!!!
(3) Μάθε πως ο ΙΗΣΟΥΣ φέρθηκε στον Σίμωνα: Με απλό και ρεαλιστικό παράδειγμα, τού απέδειξε 'κατάμουτρα' πόσο και πως ο ίδιος (ο Σίμωνας) δεν έκανε τίποτα στον ΙΗΣΟΥ από όσα όφειλε να Τού κάνει σύμφωνα με τις παραδόσεις τους: να Τον υποδεχτεί με φίλημα, να τού πλύνει τα πόδια και να Τον αλείψει με μύρο! Και φέρσου κι εσύ έτσι σε καθένα που δεν αναγνωρίζει το Χρίσμα και το κάλεσμα του Θεού στην ζωή σου! 
(4) Παρόμοια με αυτήν τη γυναίκα, με τη Χάρη του Θεού, έχω πάει στα πόδια του Σωτήρα και Κυρίου μου ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, και από καιρό σε καιρό, όταν χρειάζεται, και συνεχίζω να πηγαίνω: Συνειδητοποιώντας την αμαρτωλότητά μου κι εξομολογούμενος την όποια αμαρτία ή ανομία μου, με λύπη και δάκρυα.


Και προσφέροντάς Του ό,τι ποιο πολύτιμο έχω: Την εγκάρδια κι ολόψυχη ευχαριστία μου, λατρεία μου, προσκύνησή μου μπροστά Του, την ολόψυχη υπηρεσία μου στο έργο της Βασιλείας Του και στην διακήρυξη του Λόγου Του, τα δέκατα και την οικονομική προσφορά μου, το τάλαντό μου, το χρόνο και την ενέργειά μου!

Σήμερα, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ και ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ:
ΔΟΚΙΜΑΣΕ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ: ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΙΩΣΕ ΤΗ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗΣ ΤΟΥ, που ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!! ΚΑΙ ΜΕΤΕΔΩΣΕ ΤΑ 'ΚΑΛΑ ΝΕΑ' ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

Αναστάσιος





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου