(1) ΣΤΟΝ ΑΙΦΝΙΔΟ ΟΛΕΘΡΟ – ΣΤΗΝ ΞΑΦΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΥΓΗ! (Α΄ Θεσσαλονικείς 5:3)
«3
Όταν λένε, «ειρήνη και ασφάλεια», τότε αιφνίδιος όλεθρος πέφτει πάνω
τους όπως ακριβώς οι ωδίνες σ’ αυτήν που έχει παιδί στην κοιλιά, και οπωσδήποτε
δε θα ξεφύγουν!»
Εδώ ο απ. Παύλος
μιλάει για τον 2ο ερχομό του Κυρίου μας, τον Αιώνιο όλεθρο όλων των
αμετανόητων κι ασεβών, που ΔΕΝ πίστεψαν στο Ευαγγέλιο και στον Κύριο ΙΗΣΟΥ
ΧΡΙΣΤΟ για Σωτήρα τους! Η Δίκαιη απόφαση του Θεού μας είναι γνωστή από πολύ
πριν! Δεν θα ξεφύγει καμία ψυχή από την Ποινή της Τιμωρίας στη αιώνια Γέενα –
τη Λίμνη που καίγεται με πύρ και θείο, την οποί ο Θεός έφτιαξε για τον Διάβολο
και τους δαίμονες, και όχι για τον άνθρωπο, εκτός και αν ο άνθρωπος με τη δική
του θέληση αποφασίσει να βασανίζεται εκεί μέσα στους αιώνες των αιώνων!!! (Αποκάλυψη 20:15 &
21:8)
(2)
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ
«ΕΚΔΙΚΟΣ» (Αρχ. Κείμ.) – ΕΚΔΙΚΗΤΗΣ (Στις Μεταφράσεις) ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΟΜΙΕΣ ΚΙ
ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ & ΣΩΜΑΤΙΚΗ!
«Τέλος,
λοιπόν, αδελφοί, σας παρακαλούμε και σας
προτρέπουμε ενωμένοι με τον
Κύριο Ιησού, ώστε, καθώς παραλάβατε από εμάς το πώς πρέπει να περπατάτε και να
αρέσετε στο Θεό - καθώς και πράγματι
περπατάτε έτσι - να προοδεύετε σ’ αυτό περισσότερο. 2 Γιατί ξέρετε
ποιες παραγγελίες σας δώσαμε μέσω του Κυρίου Ιησού. 3 Γιατί αυτό είναι
θέλημα του Θεού, ο αγιασμός σας: να απέχετε από την πορνεία,
4 να ξέρετε καθένας σας το δικό του σκεύος να το κατέχει με αγιασμό και τιμή, 5 όχι με πάθος επιθυμίας καθώς
ακριβώς κάνουν και τα έθνη που
δεν ξέρουν το Θεό, 6 το να μην υπερβαίνει κανείς τα όρια και να μην εκμεταλλεύεται σ’ αυτό το πράγμα τον αδελφό του, γιατί ο Κύριος είναι τιμωρός
για όλα αυτά, καθώς και προείπαμε σ’ εσάς και σας βεβαιώσαμε επίσημα. 7 Γιατί δε μας κάλεσε ο Θεός για
ακαθαρσία, αλλά σε αγιασμό. 8 Επομένως, εκείνος που απορρίπτει αυτά τα λόγια δεν απορρίπτει άνθρωπο
αλλά το Θεό, ο οποίος και δίνει το Πνεύμα του το Άγιο σ’ εμάς.» (Α΄ Θες 4:1-8)
Ναι ο Θεός, επειδή είναι Δίκαιος και
τιμώρησε – κατέκρινε την Αμαρτία και την Ανομία μια για πάντα πάνω στον Σταυρό,
όταν ο Υιός Του ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ πλήρωσε την Ποινή της κάθε ανομίας κι αμαρτίας
με την Θυσία Του! Θα τιμωρήσει όμως με Αιώνιο όλεθρο μέσα στην λίμνη της
Κόλασης κάθε άνθρωπο που απέρριψε Αυτό το Δώρο της Χάρης Του που ο Σωτήρας και
Κύριος ΙΗΣΟΥΣ έκανε με την Θυσία και την Ανάστασή Του!
(3)
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟΣ
«Δες, λοιπόν, την
αγαθότητα και την αυστηρότητα του Θεού· επάνω μεν σ' εκείνους που έπεσαν, την αυστηρότητα·
επάνω δε σε σένα, την αγαθότητα, αν επιμείνεις στην αγαθότητα· επειδή,
διαφορετικά, κι εσύ θα αποκοπείς» (Ρωμαίους
11:22)
Προσωπικά, χαίρομαι καθώς
σκέφτομαι πόσο Καλός – πόσο Αγαθός και πόσο Δίκαιος είναι ο Δημιουργός μου!
Είναι ο Μόνος που είναι Αγαθός και ταυτόχρονα Αυστηρός! Δηλαδή δεν με αφήνει να
κάνω του κεφαλιού μου – να επιμένω στα λάθη μου – να συνεχίζω σε ό,τι μπορεί να
με οδηγήσει σε αυτόν τον αιώνιο τόπο της Κόλασης! Γιατί; Ακριβώς γιατί είναι
και Αυστηρός μαζί μου! Όπως ο αγαπημένος πατέρας – που ήταν
επίσης αυστηρός μαζί μου, αλλά και καλός, αν και δεν γνώρισε ποτέ την μάνα του,
ούτε την αγάπη του πατέρα του! Κι όμως
με αγάπη και με σωστή αυστηρότητα με παίδευσε, με συμβούλευε, με νουθετούσε!
Όταν έβλεπε ότι έκανα το ίδιο λάθος, το οποίο μου έκανε κακό και με έβλαπτε,
δεν με άφηνε να το συνεχίσω, αλλά επέμενε με αγαθότητα και με αυστηρότητα,
μέχρι να μην το ξανακάνω! Ο Ουράνιος Πατέρας μας είναι Τέλειος στην αγαθότητά
Του και στην αυστηρότητά Του! Γιατί είναι και Πάνσοφος!!!
(4)
Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΥ!
Κατά τους προ-Χριστού καιρούς, η
κρίση ενάντια στην αμαρτία είχε πιο άμεσο αντίκτυπο επάνω στους ανθρώπους που
είχαν διαφθαρεί. Παρόλα αυτά ο Θεός μας δείχνει με διάφορους τρόπους ότι ποτέ
δεν ήταν το θέλημα Του να πεθάνει ο αμαρτωλός για την αμαρτία του.
Ίσως το πιο δυνατό παράδειγμα είναι τότε που ο Θεός έστειλε τον Ιωνά στη Νινευή να τους καλέσει σε μετάνοια, ώστε να μην χρειαστεί να καταστρέψει την πόλη.
Ίσως το πιο δυνατό παράδειγμα είναι τότε που ο Θεός έστειλε τον Ιωνά στη Νινευή να τους καλέσει σε μετάνοια, ώστε να μην χρειαστεί να καταστρέψει την πόλη.
ΚΑΙ έγινε λόγος τού Κυρίου στον Ιωνά, τον γιο τού
Αμαθί, λέγοντας: 2 Σήκω, πήγαινε στη Νινευή, τη μεγάλη πόλη, και κήρυξε
εναντίον της· επειδή, η ασέβειά τους ανέβηκε μπροστά μου. 3 Και ο
Ιωνάς σηκώθηκε για να φύγει από το πρόσωπο του Κυρίου.... (Ιωνάς 1:1)
Η Νινευή ήταν
η πρωτεύουσα των Ασσυρίων, που ήταν εχθροί των Εβραίων. Η συμπεριφορά του Ιωνά
προς τον Θεό και για την Νινευή φαίνεται να είναι πολύ αρνητική, μάλλον επειδή
τους μισούσε ή ίσως και επειδή ήθελε να καταστραφούν. Έτσι δεν ήθελε να
πάει να τους προειδοποιήσει, όμως τελικά πήγε και αυτοί μετανόησαν.
«Και ο Θεός είδε τα
έργα τους, ότι απέστρεψαν από τον πονηρό τους δρόμο· και ο Θεός μεταμελήθηκε
για το κακό, που είχε πει να κάνει σ' αυτούς· και δεν [το] έκανε.» (Ιωνάς 3:10)
«4:1 Και ο Ιωνάς λυπήθηκε με μεγάλη λύπη, και αγανάκτησε. 2 Και προσευχήθηκε στον Κύριο, και είπε: Ω, Κύριε, αυτός δεν ήταν ο λόγος μου, ενώ ήμουν ακόμα στην πατρίδα μου; Γι' αυτό, πρόλαβα να φύγω στη Θαρσείς· επειδή, γνώριζα ότι εσύ είσαι Θεός ελεήμονας και οικτίρμονας, μακρόθυμος και πολυέλεος, και μετανοείς για το κακό. Και, τώρα, Κύριε, πάρε, σε παρακαλώ, από μένα την ψυχή μου· επειδή, [είναι] καλύτερο σε μένα να πεθάνω, παρά να ζω. 4 Και ο Κύριος είπε: Είναι καλό να αγανακτείς;
5 Και ο Ιωνάς βγήκε από την πόλη, και κάθισε προς το ανατολικό μέρος τής πόλης, και εκεί έκανε για τον εαυτό του μια καλύβα, και καθόταν κάτω από τη σκιά της, μέχρις ότου δει τι επρόκειτο να γίνει στην πόλη.
6 Και ο Κύριος ο Θεός διέταξε μια κολοκυθιά, και έκανε να ανέβει επάνω από τον Ιωνά, για να είναι σκιά επάνω από το κεφάλι του, για να τον ανακουφίσει από τη θλίψη του. Και ο Ιωνάς χάρηκε για την κολοκυθιά [με] μεγάλη χαρά.» (Ιωνάς 4:1-6)
«4:1 Και ο Ιωνάς λυπήθηκε με μεγάλη λύπη, και αγανάκτησε. 2 Και προσευχήθηκε στον Κύριο, και είπε: Ω, Κύριε, αυτός δεν ήταν ο λόγος μου, ενώ ήμουν ακόμα στην πατρίδα μου; Γι' αυτό, πρόλαβα να φύγω στη Θαρσείς· επειδή, γνώριζα ότι εσύ είσαι Θεός ελεήμονας και οικτίρμονας, μακρόθυμος και πολυέλεος, και μετανοείς για το κακό. Και, τώρα, Κύριε, πάρε, σε παρακαλώ, από μένα την ψυχή μου· επειδή, [είναι] καλύτερο σε μένα να πεθάνω, παρά να ζω. 4 Και ο Κύριος είπε: Είναι καλό να αγανακτείς;
5 Και ο Ιωνάς βγήκε από την πόλη, και κάθισε προς το ανατολικό μέρος τής πόλης, και εκεί έκανε για τον εαυτό του μια καλύβα, και καθόταν κάτω από τη σκιά της, μέχρις ότου δει τι επρόκειτο να γίνει στην πόλη.
6 Και ο Κύριος ο Θεός διέταξε μια κολοκυθιά, και έκανε να ανέβει επάνω από τον Ιωνά, για να είναι σκιά επάνω από το κεφάλι του, για να τον ανακουφίσει από τη θλίψη του. Και ο Ιωνάς χάρηκε για την κολοκυθιά [με] μεγάλη χαρά.» (Ιωνάς 4:1-6)
Ο Ιωνάς ήταν
θυμωμένος που ο Θεός δεν κατέστρεψε τη Νινευή. Είπε ότι γι’ αυτό δεν ήθελε να
πάει να τους προειδοποιήσει, επειδή γνώριζε ποιός είναι ο Θεός:
«εσύ είσαι Θεός ελεήμονας και οικτίρμονας, μακρόθυμος και πολυέλεος, και μετανοείς για το κακό».
Μετά κλείνει το βιβλίο του Ιωνά με αυτά το τόσο δυνατά λόγια που μας δείχνουν την φύση του Θεού:
«εσύ είσαι Θεός ελεήμονας και οικτίρμονας, μακρόθυμος και πολυέλεος, και μετανοείς για το κακό».
Μετά κλείνει το βιβλίο του Ιωνά με αυτά το τόσο δυνατά λόγια που μας δείχνουν την φύση του Θεού:
«Και ο Θεός είπε στον Ιωνά: Είναι καλό να
αγανακτείς για την κολοκυθιά; Και είπε: Είναι καλό να αγανακτώ μέχρι θανάτου. 10
Και ο Κύριος είπε: Εσύ λυπήθηκες για την κολοκυθιά, για την οποία δεν
κοπίασες, αλλ' ούτε την έκανες να αυξηθεί, η οποία γεννήθηκε μέσα σε μια νύχτα,
και μέσα σε μια νύχτα χάθηκε. Κι
εγώ δεν έπρεπε να λυπηθώ για τη Νινευή, τη μεγάλη πόλη, στην οποία υπάρχουν
περισσότερες από 12 μυριάδες ανθρώπων, που δεν διακρίνουν το δεξί τους από το
αριστερό τους [χέρι], και πολλά κτήνη;» (Ιωνάς 4:9)
«Εγώ δεν έπρεπε να
λυπηθώ για τη Νινευή, τη μεγάλη πόλη»
Όταν πλησίαζε η ώρα της κρίσης, ο Θεός δεν ήθελε να καταστρέψει τους ανθρώπους, αν και ήταν εχθροί του Ισραήλ, και ο Ιωνάς πίστευε ότι τους άξιζε να τιμωρηθούν. Υπήρχε μεγάλη αμαρτία σε εκείνη την πόλη και γενικά στους Ασσύριους, αλλά η καρδιά του Θεού φανερώνεται από τα λόγια Του …
Ο Θεός τους έβλεπε σαν ανθρώπους «που δεν διακρίνουν το δεξί τους από το αριστερό τους»... και τους λυπήθηκε αντί να εκχέει την οργή του εναντίον τους.
Στη Νινευή έπρεπε Οργή Θεού, αλλά βλέπουμε το Έλεος του Θεού να επικρατεί επειδή ο Θεός είναι «ελεήμονας και οικτίρμονας, μακρόθυμος και πολυέλεος, και μετανοεί για το κακό»!
Όπως είναι και γραμμένο στον Ιάκωβο 2:13 «η κρίση ανελέητη σ' εκείνον που δεν έκανε έλεος· και το έλεος καυχάται ενάντια στην κρίση.»
Όταν πλησίαζε η ώρα της κρίσης, ο Θεός δεν ήθελε να καταστρέψει τους ανθρώπους, αν και ήταν εχθροί του Ισραήλ, και ο Ιωνάς πίστευε ότι τους άξιζε να τιμωρηθούν. Υπήρχε μεγάλη αμαρτία σε εκείνη την πόλη και γενικά στους Ασσύριους, αλλά η καρδιά του Θεού φανερώνεται από τα λόγια Του …
Ο Θεός τους έβλεπε σαν ανθρώπους «που δεν διακρίνουν το δεξί τους από το αριστερό τους»... και τους λυπήθηκε αντί να εκχέει την οργή του εναντίον τους.
Στη Νινευή έπρεπε Οργή Θεού, αλλά βλέπουμε το Έλεος του Θεού να επικρατεί επειδή ο Θεός είναι «ελεήμονας και οικτίρμονας, μακρόθυμος και πολυέλεος, και μετανοεί για το κακό»!
Όπως είναι και γραμμένο στον Ιάκωβο 2:13 «η κρίση ανελέητη σ' εκείνον που δεν έκανε έλεος· και το έλεος καυχάται ενάντια στην κρίση.»
(5)
ΟΘΕΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΟ ΜΕ ΠΙΟ
ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ!
Στις Πράξεις
κεφάλαιο 5 διαβάζουμε την ιστορία πως ο Απ. Πέτρος διακήρυξε την κρίση του Θεού
επάνω στο ζευγάρι Ανανία και της
Σαπφείρας που είπαν ψέματα χωρίς μεταμέλεια, και πέθαναν επιτόπου.
Όμως ήταν άραγε αυτό τιμωρία για την αμαρτία τους; Ή μήπως ήταν μια φανέρωση της κρίσης του Θεού εξ αιτίας της Αγάπης Του; Ήταν καλό να πεθάνουν για να καταλάβουν οι υπόλοιποι Χριστιανοί ότι έπρεπε να πάρουν τον Θεό πολύ σοβαρά, και να μην υποκρίνονται λέγοντας ψέματα ! Περιπτώσεις όπως του Ανανία και της Σαπφείρας δεν αφορούν τους ανθρώπους του κόσμου, αλλά αφορούν το πως ο Θεός διαχειρίζεται τα «οικογενειακά» Του θέματα με τα δικά Του παιδιά.
Αν θυμηθούμε την πνευματική αρχή που φαίνεται στα λόγια του Απ. Παύλου στην Α’ Κορινθίους 5:5 «να παραδώσετε τον [άνθρωπο] αυτού τού είδους στον σατανά για όλεθρο της σάρκας, ώστε το πνεύμα [του] να σωθεί κατά την ημέρα τού Κυρίου Ιησού». Περισσότερα για αυτή την πνευματική αρχή φαίνονται στην Α’ Κορινθίους 11:30-32 όπου ο Παύλος είπε: «Γι' αυτό, [υπάρχουν] ανάμεσά σας πολλοί ασθενείς και άρρωστοι, και πεθαίνουν αρκετοί. Επειδή, αν διακρίναμε τον εαυτό μας, δεν θα κρινόμασταν. Αλλά, όταν κρινόμαστε, παιδαγωγούμαστε από τον Κύριο, για να μη κατακριθούμε μαζί με τον κόσμο».
Επομένως η κρίση του Θεού στον δικό Του λαό μπορεί να οδηγήσει όχι μόνον σε ασθένεια αλλά και σε θάνατο, αλλά ακόμη κι αυτό δεν είναι για τιμωρία, αλλά για την προστασία μας, καθώς ο Θεός θέλει να μας προστατεύσει ώστε να μην κατακριθούμε στην αιωνιότητα όπως και ο κόσμος.
Όμως ήταν άραγε αυτό τιμωρία για την αμαρτία τους; Ή μήπως ήταν μια φανέρωση της κρίσης του Θεού εξ αιτίας της Αγάπης Του; Ήταν καλό να πεθάνουν για να καταλάβουν οι υπόλοιποι Χριστιανοί ότι έπρεπε να πάρουν τον Θεό πολύ σοβαρά, και να μην υποκρίνονται λέγοντας ψέματα ! Περιπτώσεις όπως του Ανανία και της Σαπφείρας δεν αφορούν τους ανθρώπους του κόσμου, αλλά αφορούν το πως ο Θεός διαχειρίζεται τα «οικογενειακά» Του θέματα με τα δικά Του παιδιά.
Αν θυμηθούμε την πνευματική αρχή που φαίνεται στα λόγια του Απ. Παύλου στην Α’ Κορινθίους 5:5 «να παραδώσετε τον [άνθρωπο] αυτού τού είδους στον σατανά για όλεθρο της σάρκας, ώστε το πνεύμα [του] να σωθεί κατά την ημέρα τού Κυρίου Ιησού». Περισσότερα για αυτή την πνευματική αρχή φαίνονται στην Α’ Κορινθίους 11:30-32 όπου ο Παύλος είπε: «Γι' αυτό, [υπάρχουν] ανάμεσά σας πολλοί ασθενείς και άρρωστοι, και πεθαίνουν αρκετοί. Επειδή, αν διακρίναμε τον εαυτό μας, δεν θα κρινόμασταν. Αλλά, όταν κρινόμαστε, παιδαγωγούμαστε από τον Κύριο, για να μη κατακριθούμε μαζί με τον κόσμο».
Επομένως η κρίση του Θεού στον δικό Του λαό μπορεί να οδηγήσει όχι μόνον σε ασθένεια αλλά και σε θάνατο, αλλά ακόμη κι αυτό δεν είναι για τιμωρία, αλλά για την προστασία μας, καθώς ο Θεός θέλει να μας προστατεύσει ώστε να μην κατακριθούμε στην αιωνιότητα όπως και ο κόσμος.
Έχει
μεγαλύτερες προσδοκίες από τα δικά Του παιδιά, γιατί μας έχει δώσει την δύναμη
και την εξουσία να αντισταθούμε στην αμαρτία και να υπερνικήσουμε.
Αντίθετα, οι άνθρωποι του κόσμου δεν έχουν την δυνατότητα να προστατέψουν τους εαυτούς τους από την αμαρτία στην οποία είναι υπόδουλοι.
Οι άνθρωποι του κόσμου δεν έχουν γίνει ακόμη τέκνα Θεού μέσω του Ιησού Χριστού. Ο Θεός δεν έχει οργή προς τους ανθρώπους «που δεν διακρίνουν το δεξί τους από το αριστερό τους» αλλά εκτείνει το Χέρι του Ελέους και καλεί σε μετάνοια, ώστε να απολυτρωθούν από την εξουσία του Σκότους και του Θανάτου μέσω του Αίματος του Ιησού που χύθηκε στο σταυρό, ώστε να γίνουν και αυτοί τέκνα Θεού.
Αντίθετα, οι άνθρωποι του κόσμου δεν έχουν την δυνατότητα να προστατέψουν τους εαυτούς τους από την αμαρτία στην οποία είναι υπόδουλοι.
Οι άνθρωποι του κόσμου δεν έχουν γίνει ακόμη τέκνα Θεού μέσω του Ιησού Χριστού. Ο Θεός δεν έχει οργή προς τους ανθρώπους «που δεν διακρίνουν το δεξί τους από το αριστερό τους» αλλά εκτείνει το Χέρι του Ελέους και καλεί σε μετάνοια, ώστε να απολυτρωθούν από την εξουσία του Σκότους και του Θανάτου μέσω του Αίματος του Ιησού που χύθηκε στο σταυρό, ώστε να γίνουν και αυτοί τέκνα Θεού.
(6)
ΕΜΕΙΣ ΟΙ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΗΓΟΡΗΣΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ Ο ΑΙΦΝΙΔΙΟΣ ΟΛΕΘΡΟΣ
ΜΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ, ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΤΟΥ! (Β΄ Κορινθίου 1:3,4)
Αγαπητά μου αδέλφια, ας ζήσουμε το Ευαγγέλιο
της Αγάπης και της Δικαιοσύνης του Κυρίου και Σωτήρα μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, και ας
μεταδώσουμε την Παρηγοριά της Ελπίδας Του με έργα και με λόγια όπως καθένας και
καθεμία δύναται, σε κάθε πονεμένο που πενθεί αυτές τις μέρες!
(7) Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ
ΚΑΘΕ ΧΑΜΕΝΟΥ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ!
Γι’ αυτό
έστειλε τον Μονογενή Του Υιό, τον Ιησού, για να προσφέρει σωτηρία από την
αμαρτία σε κάθε άνθρωπο που δέχεται το δώρο του Θεού, για τον οποίο έγραψε ο
Ιωάννης στο Ευαγγέλιο του:
« Ήταν το φως το αληθινό, το οποίο φωτίζει κάθε άνθρωπο που έρχεται στον κόσμο. 10 Ήταν μέσα στον κόσμο, και ο κόσμος έγινε διαμέσου αυτού· και ο κόσμος δεν τον γνώρισε. 11 Στα δικά του ήρθε, και οι δικοί του δεν τον δέχθηκαν. Όσοι, όμως, τον δέχθηκαν, σ' αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού Θεού, σ' αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του· οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν. Και ο Λόγος έγινε σάρκα, και κατοίκησε ανάμεσά μας, (και είδαμε τη δόξα του, δόξαν ως μονογενή από τον Πατέρα), γεμάτος χάρη και αλήθεια (Ιωάννου 1:9-13)
« Ήταν το φως το αληθινό, το οποίο φωτίζει κάθε άνθρωπο που έρχεται στον κόσμο. 10 Ήταν μέσα στον κόσμο, και ο κόσμος έγινε διαμέσου αυτού· και ο κόσμος δεν τον γνώρισε. 11 Στα δικά του ήρθε, και οι δικοί του δεν τον δέχθηκαν. Όσοι, όμως, τον δέχθηκαν, σ' αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού Θεού, σ' αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του· οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν. Και ο Λόγος έγινε σάρκα, και κατοίκησε ανάμεσά μας, (και είδαμε τη δόξα του, δόξαν ως μονογενή από τον Πατέρα), γεμάτος χάρη και αλήθεια (Ιωάννου 1:9-13)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου