Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

... ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΑΤΡΕΥΤΕΙΤΕ!

 Εξομολογείστε ο ένας στον άλλον τα πταίσματά σας, και προσεύχεστε (αρχ. Κειμ. ‘εύχεσθε’) ο ένας για τον άλλον για να γιατρευτείτε. Πολύ ισχύει η δέηση του δικαίου που γίνεται ένθερμα. (Ιακώβου 5:16)

Και έρχονταν πολλοί απ' αυτούς που πίστεψαν ομολογώντας δημόσια και φανερώνοντας τις πράξεις τους. (Πράξεις 19:18)

Εξομολογούμαι: Α) Ομολογώ τις αμαρτίες μου σε ένα ιερέα, Β)  ομολογώ προσωπικά σε κάποιον κάτι που ήταν κρυφό.                                                                                              

Πταίσμα: (νομική) η ελαφρύτερη μορφή αδικήματος που τιμωρείται με πρόστιμο ή ποινές έως ενός μηνός Α) σφάλμαπαράπτωμα Β) ασήμαντο σφάλμα συγκριτικά με κάτι άλλο. ‘Υπέπεσε σε ένα πταῖσμα, δεν έκανε δα και κανένα έγκλημα.’

Τρεις απλές και ξεκάθαρες Προϋποθέσεις για να Γιατρευτείς:

(1)   Η προσωπική σου Εξομολόγηση των πταισμάτων σου, ή των λαθών σου, ή των αμαρτιών σου, σε ένα πρόσωπο που εμπιστεύεσαι! Μπορεί να είναι ο ιερέας σου, δηλαδή ο πνευματικός σου. Μπορεί να είναι ο ποιμένας σου και δάσκαλός σου στο Λόγο του Θεού. Μπορεί να είναι κάποιος ‘πατέρας’ με την πνευματική έννοια που σε αγαπάει κι ενδιαφέρεται για γνήσια κι αληθινά σένα! Ή ακόμα και μια πνευματική σου ‘μητέρα’. Που τον ή την εμπιστεύεσαι.

(2)   Η προσωπική σου Ευχή και προσευχή για τον αδελφό σου, την αδελφή σου ‘εν Χριστώ’, έχει τεράστια Δύναμη μέσα στην Άγια, Αγαθή και Δίκαιη Καρδιά του Ουράνιου Πατέρα μας, που σπλαγχνίζεται μέσω του Σωτήρα και Κυρίου μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, κάθε άρρωστο και ασθενή άνθρωπο!

(3)    Η προσωπική σου ένθερμη Δέηση, δηλαδή Παράκληση προς τον Θεό, με όλη σου την καρδιά και με όλη σου την ψυχή, και με όλη σου τη δύναμη!

Παράδειγμα ζωντανής Μαρτυρίας μου:

Την Πέμπτη 28 και την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου, οι καταστάσεις της οικογένειάς μου, μας οδήγησε για δύο συνεχόμενα βράδια, η σύζυγός μου, οι δύο κόρες μου κι εγώ να ενωθούμε πνευματικά και ψυχικά ακόμα περισσότερο μπροστά την Παρουσία του Θεού, με ευχαριστία, με δοξολογία αυθόρμητη, με εξομολόγηση, που άρχισε από εμένα, και συνεχίστηκε από την σύζυγό μου και τις κόρες μου! Προσωπικά εξομολογήθηκα πταίσματά μου, τα οποία δεν τα είχα ποτέ και σε κανέναν εξομολογηθεί για πολλά χρόνια! Το ευλογημένο Άγιο Πνεύμα κινήθηκε υπέροχα ανάμεσά μας, αυτές τις δύο βραδιές, έτσι ώστε μας έδωσε Λόγια ουράνια προφητικά: παρηγοριάς, ενθάρρυνσης, ποιήματα, νέες ωδές προς τον Θεό!

Αποτέλεσμα:                                                                                                                                                      

Την Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου πήγα στον ουρολόγο μου που με παρακολουθεί εδώ και 3-4 χρόνια για εξετάσεις, επειδή είχα τις προηγούμενες μέρες έντονες ενοχλήσεις στον προστάτη μου, έντονη συχνοουρία για πολύ καιρό. Μού έκανε υπέρηχο σε όλα τα σχετικά σημεία μου, και μού έγραψε βιοχημικές εξετάσεις, τις οποίες έκανα την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου. Τα αποτελέσματα με άφησαν έκπληκτο, δοξάζοντας και ευγνωμονώντας τον Σωτήρα και Θεραπευτή μας Κύριο ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!:

-Α- Ο Υπέρηχος έδειξε τον όγκο του προστάτη μου από 34 cc (που ήταν τον Απρίλιο ΄20) μειωμένο σε 27 cc! Σημειώστε ότι αυτό το ζητούσαμε ένθερμα στην προσευχή μας με την Ευτέρπη, όμως δεν είχε συμβεί, παρά μόνο όταν την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου εξομολογήθηκα τα πταίσματά μου στη γυναίκα και στις κόρες μου! 

–Β- Οι βιοχημικές εξετάσεις που βγήκαν την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου και είδε ο γιατρός ήταν πάρα πολύ καλές! 

–Γ-  Μια άλλη μέτρηση έδειξε πολύ καλύτερα αποτελέσματα από ανάλογη του 2017! ‘Αναστάσιε είσαι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ,’ μού είπε ο ουρολόγος μου!

Όλη η Δόξα, ο Έπαινος, η Τιμή, η Λατρεία και η Προσκύνηση ανήκουν στον Άγιο, Δίκαιο, Πανάγαθο και Φιλάνθρωπο Θεό και Πατέρα μας μέσω του Κυρίου κι Αρχιερέα μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΜΉΝ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου